November 3, 2015

10 poses in 15 minutes


     Privind unul din workshop-urile de fotografie pe Creative Live, iar anul acesta prin ochii mei au trecut multe, am dat de o provocare, care mi-a părut foarte interesantă. Era vorba de poziții diverse pentru cuplu, într-un timp foarte scurt. Am decis să încerc. Am găsit prin facebook un cuplu, Corina și Arcadie, pe care personal nu îi cunoșteam (așa, să fie mai complicat) și am ieșit într-un parc mic din Chișinău.
   Și dacă tot am atins tema de workshop/masterclass, eu de mai multe ori am fost întrebată despre organizarea unuia. Nu mă pot decide, pentru că nu simt că sunt gata să ofer informație neobișnuită/ nouă altor persoane. Oricum, sunt curioasă ce întrebări aveți și despre ce v-ar fi interesant să aflați.

    Să ne întoarcem la provocarea mea: 5 metri pătrați, 10 poziții, doar 15 minute (de la prima, la ultima fotografie).
Eu aici m-am bazat doar pe poziții, nu uitați că pentru o poziție pot fi folosite diferite obiective, diferite unghiuri si diferite cadrări, care vor da rezultate diverse.
De obicei, când merg la un shoot cu o pereche necunoscută, îmi ia 10-20 minute să le cunosc minusurile și plusurile în fotografie, pozițiile favorabile a corpului, unghiurile potrivite și să ne obișnuim unul cu altul. Aici acest timp nu l-am avut. Fotografiile sunt făcute cu 5D mark III, 50mm 1.4 A și lumină naturală. Deci, iată rezultatul:


No comments:

Post a Comment