March 23, 2016

fight.for.life



   Recent am primit o veste rea. O persoană pe care o cunosc, Elena, a fost diagnosticată cu leucemie și necesită un tratament foarte costisitor. Foarte multe persoane i-au sărit în ajutor, nici eu nu am putut rămâne indiferentă și am decis să organizez în luna februarie câteva sesiuni foto de caritate, iar la sfârșit de lună, banii colectați îi voi transfera familiei Elenei.
   Lilia e prima persoană care m-a contactat și e prima care a beneficiat de o sesiune foto cu familia sa frumoasă. Cu toate că era un vânt nebun în ziua ceea, sesiunea foto ne-a reușit de minune! Foarte bine au înțeles cum să pozeze (defapt nu cer pozare de la clienți, doar emoții naturale, adevărate). Mersi Lilia pentru colaborare!

   Mai pot înscrie 1-2 persoane/ cupluri/ familii pentru ajutorul Elenei. Nu fiți indiferenți.
Pentru înscriere îmi puteți lăsa un mesaj pe pagina de facebook sau pe email bostan.natalia@gmail.com

+++ 

No comments:

Post a Comment