September 17, 2014

Gradina Botanica


    deci, postare despre o părticică de Chișinău, pentru orășeni și oaspeții capitalei))
am fost recent, adica chiar ieri, la Grădina Botanică cu gândul și cu marea dorință de a vedea palmierii din sere, care, ultima dată, i-am văzut în clasele primare. acea excursie mi-a lăsat mari amprente, așa cum eram eu mică și nefiind pînă atunci prin țările calde, unde sunt palmieri adevărați.
planurile de a vizita America de Sud, Africa, Mexic și alte țări calde sub formă de câteva sute de plante, au aparut săptămîna trecută, când Dima a dat de o mică postare pe internet și câteva fotografii slabe, probabil făcute cu telefonul mobil. am zis eu atunci că așa frumusețe merită fotografii bune și iată-le)))

   pentru a intra în sere, e necesar un grup de 10 persoane, de alt fel excursii nu se organizează. noi am trecut în 2, ne-a mers)
intrarea e 5 lei la poarta Grădinii Botanice + 5 lei p/u intrarea în sere.
sunt deschise pîna la 16:00. lucrează și iarna.

   un plus mare e că poți procura careva specii de plante, care sunt mai multe la număr în colecții. noi am ieșit de acolo cu 6 plante diferite. prețurile sunt foarte OK, începând cu 25 lei.
nu știi ce cadou să faci? du-te-n sera cu suculente sau cactuși)



No comments:

Post a Comment