March 23, 2016

got my instabooks!


   Cât de mult timp am ținut în gând ideea de a face fotocărți mici, cu fotografiile făcute timp de mulți ani și postate pe instagram. Această aplicație MEGA populară cu ușurință o pot numi album cronologic al vieții fiecarei persoane active acolo. Clar, cu timpul va deveni tot mai puțin popular instargam-ul, ca și oricare altă aplicație de până acum, și se vor pierde sute de fotografii faine pe care am vrut să le salvez sub formă imprimată.
   Am zis că trebuie să mă gândesc și la mine, nu doar la clienți) și mi-am selectat atent fotografiile (iar eu le am foarte multe!). Urmează fiecare an să fie imprimat în așa fel de albume mici, pe lângă albumele mele cu fotografiile din călătorii <3

   Dacă vreai și tu un album de acest gen, poți să mă contactezi pe mail bostan.natalia@gmail.com, pot face la comandă câteva, până dispun de mai mult timp înaintea sezonului de nunți :)
 
 +++


No comments:

Post a Comment